^ TOP BACK

Who Is Online

We have 16 guests and no members online

Ο,τι πρέπει να ξέρεις για το NSX

Honda NSX: 580 άλογα, 1.725 κιλά και ό,τι άλλο πρέπει να ξέρεις

 

Η Acura/Honda ανακοίνωσε τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του NSX. Η δεύτερη γενιά του NSX που παρουσιάστηκε στις αρχές του μήνα στην έκθεση του Detroit φορά έναν υβριδικό twin-turbo V6 3,5-λίτρων κινητήρα συνολικής απόδοσης 580 ίππων με 645 Nm ροπής. Ο V6 3,5-λίτρων twin-turbo κινητήρας αποδίδει 507 άλογα με 550 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ και ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται μπροστά από το αυτόματο 9-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, αποδίδει 48 άλογα με 135 Nm ροπής. Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι στον μπροστά άξονα και διαθέτουν torque vectoring, ολοκληρώνουν το SH-AWD σύστημα και αποδίδουν ο καθένας 36 άλογα με 73 Nm ροπής. Η κίνηση περνά από ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και στους τέσσερις τροχούς

Ο V6 κινητήρας είναι τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα, έχει περιεχόμενη γωνία 75 μοίρες και το “Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive” όπως το ονομάζει το υβριδικό powertrain η Ιαπωνική εταιρία, στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς με την Honda να τοποθετεί συνολικά πάνω στο αυτοκίνητο 10 μονάδες ψύξης. Το υβριδικό σύστημα είναι παρόμοιο με αυτό της McLaren P1. Οι μπαταρίες βρίσκονται συνεχώς σε μια διαρκή κατάσταση φόρτισης, έτσι ώστε να μην μείνει ποτέ το αυτοκίνητο χωρίς απόδοση. Παρέχει σταθερή ώθηση, με τον κινητήρα και τους ηλεκτροκινητήρες να λειτουργούν μαζί ώστε να κρατηθεί σταθερή η ροπή.

Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε περίπου 3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 307 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.725 κιλά και οι πωλήσεις του μοντέλου θα ξεκινήσουν από την άνοιξη του 2016, με την τιμή του να κυμαίνεται κοντά στις 170.000 δολάρια. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν carbon οροφή, carbon καπάκι κινητήρα, carbon αεροτομή και προηγμένο ηχοσύστημα με σύστημα πλοήγησης.
H Honda αναφέρει πως το NSX κατασκευάστηκε με επίκεντρο τον οδηγό, έχοντας οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Διαθέτει σώμα από αλουμίνιο και ένα εξαιρετικά άκαμπτο σασί από ένα μείγμα αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon, αλουμινένια ανεξάρτητη ανάρτηση και φυσικά εξοπλίζεται με ενεργή αεροδυναμική. Έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track) και launch control. Τα προγράμματα αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα και των ηλεκτρικών μοτέρ, τις ρυθμίσεις του κιβωτίου, αυτές του πλαισίου και το επίπεδο του ήχου του κινητήρα. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του για κάποια χιλιόμετρα, και έχει κατανομή βάρους 42% μπροστά και 58% πίσω, με τα φρένα του να είναι carbon-κεραμικά με 6-πίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά και 4-πίστονες πίσω. Οι ζάντες να είναι διαστάσεων 19″ μπροστά και 20″ πίσω με ελαστικά 245/35 και 305/30 αντίστοιχα.
To NSX έχει 4.470 mm μήκος, 1.940 mm πλάτος. 1.215 mm ύψος με μεταξόνιο 2.630 mm. Φορά 19″ ζάντες μπροστά και 20″ με ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω. Ο σχεδιασμός του έχει γίνει από το Acura Design Studio στο Torrance της Καλιφόρνια, με το μοντέλο 
να έχει κάνει ήδη sold-out στη Μεγάλη Βρετανία ενώ θα κατασκευάζεται στο Performance Manufacturing Center στο Οχάιο. 

https://www.youtube.com/watch?v=mR0EKH4OPso

www.autoblog.gr

 

 

 

 

 


 

 

Contribute!
Books!
Shop!