^ TOP BACK

Who Is Online

We have 16 guests and no members online

Νέο S2000 από την Honda για τα 70στα γενέθλια της;

Νέο S2000 από την Honda για τα 70στα γενέθλια της;

Honda θα γιορτάσει τα 70στα της γενέθλια το 2018, με τις φήμες να την θέλουν να ετοιμάζει ένα νέο roadster μοντέλο που θα φορά και τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα του Civic Type R. Το μέγεθος του θα είναι παρόμοιο με αυτό του Mazda MX-5, μόνο το αυτοκίνητο της Honda θα είναι πολύ δυνατότερο από το Miata.

 

Θα κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα πισωκίνητη πλατφόρμα, με τον κινητήρα να είναι τοποθετημένος μπροστά. Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Ιαπωνικής εταιρίας στο Οχάιο των Η.Π.Α, εκεί όπου κατασκευάζεται το NSX.

Φήμες θέλουν την εξέλιξη του Honda S2000 να έχει ήδη ξεκινήσει και ότι αυτό θα είναι πιστό στις αρχές του προκατόχου του. Στην ουσία, θα πρόκειται για ένα μοντέλο που θα τοποθετηθεί ελάχιστα πάνω από το Mazda MX-5 και το Fiat 124 Spider. Αυτό, φαίνεται να επιβεβαιώνεται και από τους κινητήρες που θα κινούν το S2k. Στην βασική έκδοση, θα εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 1500άρη VTEC με απόδοση γύρω στα 180 άλογα ενώ στην κορυφαία, την Type-R, θα τοποθετηθεί μία detuned έκδοση του κινητήρα του Civic Type-R – μαζί φυσικά με νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, διαφορετικό αμάξωμα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αξίζει δε να αναφέρουμε ότι οι κινητήρες θα συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο!

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Honda όμως, είναι οι οικονομίες κλίμακας. Ενώ στα μπροσθιοκίνητα αυτό το πρόβλημα έχει λυθεί, η Honda δεν έχει πολλές επιλογές για να μοιράσει το κόστος ενός chassis με πίσω κίνηση. Όπως και να έχει, αν και όταν παρουσιαστεί, το νέο S2000 θα έχει πολλούς και σοβαρούς αντιπάλους. Εκτός από το Fiat 124 Spider και την Abarth έκδοση του και το Mazda MX-5, το μοντέλο της Honda θα τεθεί αντιμέτωπο τόσο με τη νέα BMW Z4 όσο και με  το επερχόμενο μοντέλο της Alpine. Σκληρός ανταγωνισμός από τον οποίο κερδισμένος βγαίνει ο καταναλωτής.

Κάτι ακόμα που αξίζει να αναφερθεί πριν κλείσω, είναι ότι το αφεντικό της Honda στην Ευρώπη έχει πλέον νέους στόχους. Πρέπει να βελτιωθεί η συνέχεια και το ποσοστό διατήρησης πελατών ενώ εξίσου σημαντική είναι η μείωση του κενού ανάμεσα στο λανσάρισμα μοντέλων στην Ιαπωνία ή/και τις Η.Π.Α. και την Ευρώπη – με χαρακτηριστικά παραδείγματα το HR-V,jazz.

www.autoblog.gr

 

 

 

 

 

 

 

Contribute!
Books!
Shop!